Let it snow or let it go?!

25 februari 2019 - Istanbul, Turkije

Dag 0 de reis heen

Let it snooow, let it snooooow of is het let it gooo let it gooo van de film Frozen? Na ons avontuur on Istanbul kan je beide versies zingen.

In Istanbul aangekomen moesten we naar buiten toe. Door de sneeuw naar een bus, vele mensen om ons heen begonnen al te klapper tanden in het vliegtuig.

’Yes I know but I will miss my flight!’ Horen we een man roepen naar één van de stewardessen die hem vriendelijk verzoekt nog even te blijven zitten. De man blijft door gaan over zijn vlucht, waar hij heen gaat geen idee maar waarschijnlijk is het vliegtuig al zonder hem vertrokken. Er zijn nog een paar mensen die hun vlucht zouden missen door alle vertragingen.

Wij (zo nuchter dat we zijn) kijken wel even naar onze vluchttijd of die niet is gewijzigd/ nog steeds op tijd vertrekt. Gelukkig! Het vliegtuig vertrekt met 15 minuten vertraging...

We zitten in het vliegtuig, deze lijkt wel iets groter dan die andere. Nick, mama en ik besluiten om een film aan te zetten zodat de tijd ook lekker snel gaat. Ton die was heel druk bezig met om zich heen kijken, op alle knoppen drukken die er op het beeldscherm te vinden waren en op zijn telefoon een spelletje spelen.

Ik start de film Pirates of the Caraïben uit 2011. Ik kende deze nog niet en wist van de andere films uit deze serie dat ze best lang duren.

Ja lang duren deed het zeker maar niet de film, de film was bijna klaar en we waren nog steeds in Instanbul in het vliegtuig. Kinderen om ons heen werden onrustig waaronder Ton ook, die door die kinderen weer onrustig werd. Nick die kijkt mij aan en verteld dat ze aan het de-ICEN zijn en dat er nog VIER vliegtuigen voor ons in de wacht staan om te vertrekken.

Na meer dan 110 minuten konden we dan eindelijk de lucht in! New Delhi tot over ongeveer 5 uurtjes.

716D693A-C1EB-44E6-8B63-B00683F1CBF2

1. Jacqueline:
    25 februari 2019
    Jeetje zeg , viel niet mee maar uiteindrlijk is alles goed gekomen😘
  2. Edwin:
    25 februari 2019
    Jullie maken nog eens wat mee!
    En dit was pas de eerste dag...😜

bahut maza aaya
  3. Opa:
    25 februari 2019
    Vanuit zonnig uithoorn veel plezier gewenst. Geniet er van
  4. Janny:
    25 februari 2019
    Wat leuk zeg blijven we op de hoogte.liefs.